I samband med firandet av “Star Trek Day” i fredags avslöjde Kid Cudi att han har ett samarbete med den klassiska serien på gång. Med titeln “Boldly Be” beskrivs kampanjen reflektera “the optimistic and inclusive spirit of adventure, discovery, imagination, and most importantly, hope, at the heart of the cultural phenomenon.”
Samarbetet ska består av en originallåt, en interaktiv spelkomponent och en klädkollektion som kommer i oktober månad. Kampanjen i sig hämtar inspiration från livssynen IDIC, “Infinite Diversity in Infinite Combinations”, vilket är grundfilosofin för Vulcaner som menar att det är bästa receptet för sanning, skönhet och styrka.
“I grew up watching Star Trek with my dad who is single-handedly responsible for turning me into a fan. The most important thing to me is to be as authentic as possible. Star Trek’s mission has always been about having a hopeful future and when I was first approached about this project it was the perfect marriage of all the things I believe in – being brave and a hero by doing what’s right and fighting for freedom. I can’t wait to share my love of this incredible franchise with the world”, säger Kid Cudi i ett uttalande.
Mer information om samarbetet går att läsa via “Star Treks” hemsida.
Foto: Star Trek