Från kommande plattan ”UR”.

Världsstjärnan släpper sin nya singel ”Clueless” i samarbete med amerikanska ”Honey Nut Cheerios”, ett företag som säljer frukostflingor. Nyheten om R&B-stjärnans udda samarbete har förvånat fans. Den nya singeln finns att hämta på ett av Cheerios-paketen som är specialmärkta med en kod som gör det möjligt att ladda ner den nya låten.

Superstjärnan har under året jobbat på sitt åttonde studioalbum, som egentligen skulle ha kommit ut vid årsskiftet men som senare drogs tillbaka. Ett officiellt releasedatum har ännu inte bekräftats av sångaren.

“The album isn’t scheduled anymore. I’ve basically taken it back. I’m taking my time with it. At the end of the day, all of this is just about having fun. You get in the studio (and) go with how you feel,” berättar sångaren till Billboard.

Albumet som ryktas heta ”UR” kommer att innehålla samarbeten med bl.a. Nicki Minaj, Pharell Williams, Chris Brown och Drake. Usher är för närvarande i full gång med sin ”The UR Experience” turné som hade premiär i början av november.

Lyssna på Ushers nya singel ”Clueless” i klippet nedan:

Se Cheerios reklamen med Usher här:

//Diana Escobar

USHER besöker Stockholm i februari – mer info via följande länk: https://www.kingsizemag.se/karusellen/usher-till-sverige/

usher-stockholm-2015-S