Tvåfaldige Stanley Cup-mästaren tillika tidigare Djurgården-spelaren Johnny Oduya lanserar nu varumärket Atunya, ett performance brand som skapats med hockey som utgångspunkt men som tilltalar fler. Med fokus på hållbarhet, high-performance och social etik vill Atunya ta Oduyas passion för prestation och träning till en ny nivå. Atunyas första kollektion kommer finnas tillgänglig från och med den 1 september på www.atunya.com.

För att fira lanseringen av Atunya kommer en välgörenhetsturnering i Street Hockey att hållas på Älvsjömässan den 20 augusti. Varje lag leds av nuvarande och tidigare NHL-stjärnor, som exempelvis Oliver Kylington, Patrik Nemeth, Kevin Stenlund och Johnny Oduya. Alla välgörenhetsbidrag går till stöd för Nairobis hockey community.

ATUNYA-Lookbook-A(150dpi)
ATUNYA-Lookbook-B(150dpi)
ATUNYA-Lookbook-C(150dpi)
ATUNYA-Lookbook-D(150dpi)
ATUNYA-Lookbook-E(150dpi)
ATUNYA-Lookbook-F(150dpi)
ATUNYA-Lookbook-G(150dpi)
ATUNYA-Lookbook-H(150dpi)
ATUNYA-Lookbook-I(150dpi)
ATUNYA-Lookbook-J(150dpi)
ATUNYA-Lookbook-K(150dpi)
ATUNYA-Press-Johnny-Oduya-L
ATUNYA-Press-Johnny-Oduya-S

Foto: Pressbild