62b170dadc4101037e075fe2
Näääk, Nimo och Fattaru frontar SS22-kampanj för New Black


 

Det svenska klädmärket New Black har under många år varit aktiva inom mode och kultur. Varumärket är som bekant rotat i graffiti och hiphop, något som beskrivs av grundarna enligt nedan:

 

“A lot has happened since first entering the world of streetwear fashion. Trends have come and gone and come back again. Whether it’s a certain colorway, a box logo design, or casting – New Black has always gone against the grain whilst maintaining loyalty to its DNA and core values. An ode to 90s rap apparel, paisley patterns, or the choice of models has never been determined by the current climate. In that sense, the new black is everything that New Black is not, paradoxically as it may seem. What truly differentiates the brand is the ambition to spearhead the trends rather than following them. Staying true to who you are and what you love will always be the new black.”

 

 

Inför sommaren 2022 fortsätter deras mission att koppla samman musik och nya plagg från sina kollektioner, denna gång i samarbete med Näääk och Nimo samt 20-årsjubilerande gruppen Fattaru.

 

Kollektion för sommaren 2022 finns tillgänglig från 13 maj 2022.

 

 

 

Foto: New Black

 

 



Publicerat:
Redaktionen



NULL