Jack Harlow och Wizkid medverkar i ”Pass the Mic”-kampanj för Tommy Hilfiger


 

 

Tommy Hilfiger presenterar kampanjen ”Pass the Mic” hösten 2021 med Yara Shahidi, Anthony Ramos, Jack Harlow, Wizkid, Kim Soo-Hyun och DJ Cassidy. Enligt ett pressmeddelande så fokuserar kampanjen på att lyfta idén att alla har makten att påverka och förändra världen, med sin röst. Syftet är att att inspirera till förändring och varje artist går i kampanjen ut med en specifik fråga till följare och fans. Vad inspirerar dig till att göra skillnad? Vad skulle du säga ifall hela världen lyssnade? Vad är ditt driv mot det framtida? Vad har du att säga?

 

 

Yara Shahidi – om självförtroende: ”Jag är jag i-et i light. Jag är anledningen till att framtiden är så ljus.”

 

• Anthony Ramos – om gemenskap: ”Vi förändrar världen genom att designa om de vi är, men genom att aldrig glömma var vi kommer ifrån.”

 

• Jack Harlow –om engagemang: ”Ord har ingen betydelse om de inte uttrycks korrekt.”

 

• Wizkid (Nigeria) – om karaktär: ”Hur många försök? Och fortsatt växer du.”

 

● Kim Soo- Hyun – om förändring: “Vår mindre rörelse för framtiden skapar vackra vågor och förändrar världen.”

 

• DJ Cassidy  – om Pass the Mic: ”Passa micken och dela med dig av ditt ljus, varje person, varje röst kan förändra världen. Så, vad har du att säga?” –

 

 

I samband med lanseringen av kampanjen “Pass the Mic” presenteras även TOMMY HILFIGER-kollektionen från hösten 2021 tillsammans med plagg från varumärkets arkiv. Kollektionen hösten 2021 gjord med mer hållbara metoder och material och finns nu tillgänglig på tommy.com, i TOMMY HILFIGER-butiker över hela världen och genom utvalda butiker.

 

 

 



Publicerat:
Redaktionen



NULL