I slutet av 2020 stod det klart att Travis Scott uppfyllt en av sina drömmar genom att lansera seltzer-drycken CACTI. Nu när den äntligen är här, passar rapstjärnan på att släppa en reklamfilm tillsammans med komikern Eric Andre. Reklamen sändes under nattens Grammy Awards, där vi kan se Scott och Andre samla seltzer-drycken från en dal för att ta med in till staden medan de olika smakerna rabblas upp.

Seltzer-drycken, som lätt kan förknippas med alkoläsk, är alkoholhaltigt kolsyrat vatten med lågt sockerinnehåll och ofta en smaksättare – i detta fall agave samt smakerna jordgubb, lime och anananas. Travis Scott har tidigare uttalat sig om glädjen i att fullfölja sin vision:

“Finally getting CACTI out into the world and into the hands of fans is a surreal moment for me and the team. This has been something I had a strong vision for and have wanted to do for a while. It was important to me to be heavily involved in the entire creative process; from the flavor obviously, to the can design, packaging and the entirety of the brand world we’ve built. I sought to create a beverage brand that was unlike others in the market. Our Agave Spiked Seltzer is super refreshing and smooth, and the brand in general is something that I’m super proud of. We built this project from the ground up together and this is just the beginning.”

Se filmen nedan.

Foto: @travisscott / CACTI