Timbuktu tolkar klassisk vårvisa i ny kampanj för Telia


 

 

Jason “Timbuktu” Diakité har under det pandemiåret gjort otaliga karantän-sessions och tycks ha ny musik redo för release under 2021. Nyligen bjöd Timbuk på singeln “VIVA” med Mapei, efter medverkan i Melodifestivalen. Nu följer Jason upp med en “Folknätet”-kampanj för Telia, där vi tidigare sett Cherrie samarbeta med den svenska operatören. I kampanjen syns Timbuktu framföra en ny version av den klassiska vårvisan “Nu grönskar det”, i samarbete med Martin Hederos. Den tillhörande kampanjfilmen dramatiserar både vardagliga och dramatiska händelser som på olika sätt görs möjliga med hjälp av uppkopplade tjänster. Gina Azaric, marknadschef på Telia Sverig, säger i ett pressmeddelande:

 

– Nu mer än någonsin är nätet en del av allt som är viktigt för en fungerande vardag för människor, företagare och samhället i stort. I vår kampanj vill vi fånga betydelsen och samtidigt visa hur mycket vi faktiskt kan erbjuda våra kunder – bättre upplevelser och ett bättre uppkopplat liv. Vi täcker hela landet och fortsätter nu att satsa miljarder för att kunna ge våra kunder ännu mer från Sveriges bästa nät.

 

 

 

 

 

Visa det här inlägget på Instagram

 

Ett inlägg delat av Jason Diakité (@jasontmbk)

 

 

Foto: Telia

 

 



Publicerat:
Redaktionen



NULL