Den tjeckiska biltillverkaren Škoda följer upp förra året Rave Review-designsamarbete med en satsning där Grammmisvinnande rapparen Cleo frontar en ny reklamkampaj. Kampanjens koncept handlar om ”Inom räckvidd” för att lyfta fram kärnan i resorna vi gör och varför vi gör dem. I kampanjvideon syns Cleo i en Škoda Enyaq, en sportig helelektrisk bilmodell.

“Upptäck Škoda Enyaq, en 100 % elbil som ger dig allt du älskar och behöver inom räckvidd. Tillsammans med den talangfulla artisten Cleo har vi utforskat platser som är en källa till inspiration för henne. Precis som Škoda Enyaq, är Cleo passionerad för att skapa unika och hållbara upplevelser. Vi delar hennes entusiasm för att förena stil, innovation och miljömedvetenhet.”

Stefan Nygren, marknadschef på Škoda Sverige, säger i ett pressmeddelande:

“Vi befinner oss på en spännande varumärkesresa, rustade med en innovativ bilflotta och där samarbeten med inspirerande personer i rörelse är en naturlig del av strategin. För oss är Cleo en perfekt partner; hennes närhet till publiken, moderna och kompromisslösa uttryck, och engagerande uppriktighet är unik.”

Mer information via skoda.se