Levi’s presenterar nu äntligen det tredje kapitlet i kampanjen “REIIMAGINE” – återigen en ny film som är inspirerad av Levi’s ikoniska reklamfilm “Refrigerator” från 1988. I det här kapitlet, med Beyoncé i huvudrollen, så tolkas den ursprungliga andan på nytt sätt och hyllar självförtroende, originalitet och empowerment.

Levi’s har återigen samarbetat med Grammybelönade regissören Melina Matsoukas för att förmedla den visuella kraften i “Refrigerator” och visa hur Levi’s fortfarande fungerar som en plattform för individualitet, självuttryck och kulturell påverkan.

– Levi’s® är inte bara ett varumärke med ett arv – det är ett varumärke som hela tiden varit i hjärtat av kulturen. Genom REIIMAGINE och vårt samarbete med Beyoncé, en av vår tids mest inflytelserika artister, bygger vi vidare på decennier av ikonisk Levi’s®-historia och firar vad det innebär att leda med vilja och självförtroende, säger Kenny Mitchell, global marknadschef för Levi’s® på Levi Strauss & Co.

I filmen bär Beyoncé Levi’s® Teodora Westernskjorta, 501® Original Shorts och Vacationer Ribbed Tank – moderna versioner av varumärkets mest älskade klassiker.

Countryartisten Willie Jones – som även medverkar på Beyoncés album “Cowboy Carter” – dyker även upp i ett cameo-framträdande som binder samman kampanjen med Beyoncés större konstnärliga värld.

Se nedan!

Foto: Levi’s